piątek, 22 czerwca 2012

Skrót najważniejszych informacji

1. Aby ułatwić Wam zamawianie u mnie produktów, postanowiłam do każdego posta dodawać cenę danej rzeczy (bardzo głupie było to, że nie robiłam tak już na początku mojego pisania). W ten sposób wszystko będzie bardziej zrozumiałe.
2. Tydzień temu zmieniłam nagłówek bloga. Teraz jest on bardziej dopracowany i staranniej wykonany, choć nieidealny. Co jakiś czas będę zmieniać zdjęcia w nim, bo często zauważam, że niektóre wychodzą mi ładniejsze niż aktualnie pokazywane.
3. W najbliższym czasie popracuję nad nowymi zakładkami widocznymi pod nagłówkiem i dodam posty związane z zupełnie innym tematem, co może Wam się spodobać (mam nadzieję).
4. Zastanawiam się nad stworzeniem blogowego profilu na Facebook'u...
To wszystko. Na koniec zachęcam do dodawania się do obserwatorów bloga ♥

2 komentarze:

piä pisze...

Zawsze można zedytować posty i dodać.

Buy Wear and Love pisze...

Wiem, postaram się to zrobić w ten weekend (mam nadzieję, że czas mi pozwoli) ;)