piątek, 1 czerwca 2012

Paczka!

Dzisiaj przyszła do mnie paczka, o której Wam już wspominałam. Jej zawartość jest bardzo interesująca, choć to głównie półfabrykaty. Dodaję tutaj ogólne zdjęcie wszystkiego oraz trzy nowe kostki modeliny. Karmelowa i beżowa kupione w ramach zapasu, bo wolę kończyć jedną kostkę i mieć już drugą zapasową. Tych kolorów używa się praktycznie najczęściej, więc z pewnością mi się przydadzą. Niebieska... pierwszy raz w życiu będę używała tej barwy. Może uda mi się zrobić Ciasteczkowego Potwora? Kusząca propozycja. 
Darowałam sobie dodawanie zdjęcia nierozpakowanej przesyłki, bo to tylko zwyczajna koperta z zamazanym przez Paint'a nazwiskiem.



Przyszedł również ten uroczy dzbanuszek. Niedługo wykonam coś z nim.


1 komentarz:

Ejbii pisze...

uroczy ten dzbanuszek ;)