piątek, 1 czerwca 2012

Powitanie

Witam wszystkich serdecznie
Jak na porządnego bloga przystało autor, założyciel na samym początku powinien napisać powitanie. Ja również od tego zacznę.
Założyłam tego bloga, bo od kilku miesięcy interesuję się lepieniem z masy termoutwardzalnej, a konkretnie Fimo. Wykonuję przeróżną biżuterię, którą bardzo dużo osób chętnie chce nosić. Nie jestem aż tak doświadczona jak inne bloggerki, ale staram się jak tylko mogę, a efekty możecie oglądać tutaj. Na bloggerze jestem od prawie dwóch lat (jednak na innym koncie), więc orientuję się w tym.
Moim "głównym hobby" jest moda i z nią chciałabym jak najmocniej związać swoją przyszłość. Lubię również gotować, więc pomęczę Was czasem postami na temat tego, co ciekawego dziś jadłam. Nie chcę, by ten blog był typu "zero liter, obrazek, kupujcie, do widzenia", więc chcę go urozmaicić jak tylko mogę..
Jestem przekonana, że początki są najtrudniejsze, więc chciałabym byście odwiedzali mojego bloga, czytali posty, komentowali i dodawali się do obserwatorów, bo to naprawdę niesamowicie mocno motywuje do dalszej pracy.
Jeszcze dziś dodam pierwszego posta.

Kiss, kiss
Olga

Brak komentarzy: