piątek, 20 lipca 2012

Drobne elementy

Ten post odbiega od tematu bloga, przez jakiś czas zastanawiałam się, czy go opublikować. W końcu zdecydowałam, że tak. Dlatego teraz możecie go czytać, a przede wszystkim oglądać. 
Poniżej widnieje mały mix zdjęć (mojego autorstwa), które zrobiłam w ciągu ostatnich dwóch tygodni. Byłoby ich o wiele więcej, gdybym ciągle nie zapominała o braniu telefonu ze sobą wszędzie, gdzie tylko idę. Ale niestety tyle powinno wystarczyć.  Mam już kilka miejsc, gdzie mogłabym porobić naprawdę niesamowite zdjęcia, więc jeżeli podobają się Wam tego rodzaju posty, to mogę je dodawać trochę częściej. 
Nie za bardzo mam co robić z modeliny (zostały same resztki półfabrykatów), więc w tym tygodniu oraz na początku następnego nie liczcie na zbyt wiele postów tego typu. Jednak postaram się wymyślić coś innego.
Co sądzicie o zorganizowaniu Candy, albo konkursu? 


Zdjęcia radzę powiększyć.
Takie małe fragmenty przyrody, a takie piękne, prawda?

Brak komentarzy: