niedziela, 16 września 2012

The Dark Knight

Przepraszam, że tak długo niczego nie piałam. Trochę ze względu na początek roku szkolnego, trochę przez lenistwo, a przede wszystkim przez nic-nierobienie z modeliny. Oj, tak. Zrobiłam sobie długą przerwę od lepienia. Bardzo nieładnie z mojej strony. Jednak teraz mam motywację do dalszej pracy i zamierzam wziąć się w garść.
Pierścionki na dwa palce stały się bardzo modne wiosną tego roku. Ja również postanowiłam taki zrobić. Jednak nie jest on ze słodyczami, a znakiem rozpoznawczy jednej z najbardziej popularnych postaci komiksowych, na których podstawie stworzono film-Batmana (uwielbiam). W planach mam jeszcze... pokażę, gdy będzie gotowy!



Fragment inspiracji:

pierścionek- 9zł

1 komentarz:

Fashion Cappuccino pisze...

This is such a cool ring! xoxoxo